OccasionsIl n'y a pas d'article dans cette catégorie.

Neuf En écoute au magasin

Audio Research PH5 - Occasion

ARPH5OCCASION

Entrée phono Audio Research PH5 - Occasion

Nous vendons une excellente entrée phono Audio Research PH5 d'occasion. Le pre-phono est en excellent état cosmétique et de fonctionnement. L'appareil est vendu sans son carton d'origine mais l'expédition est possible.

Garantie

EN STOCK

1 500,00 €

En écoute à Bordeaux

Caractéristiques techniques

• FREQUENCY RESPONSE: ± .25dB of RIAA, 10Hz to 60kHz; 3dB points below 0.7Hz and above 400kHz.
  • DISTORTION: Less than .005% at .50V RMS 1kHz output.
  • GAIN: 57.5dB at 1kHz (MC & MM compatible).
  • PUSH BUTTONS: Power, Mute, Mono, Load.
  • INPUT IMPEDANCE: Selectable 47K, 1000, 500, 200, or 100 ohms with 200pF Unbalanced.
  • OUTPUT IMPEDANCE: 200 ohms Unbalanced. Recom- mended load 50K-100K ohms and 100pF. (10K ohms minimum and 2000pF maximum.)
  • OUTPUT POLARITY: Non-Inverting.
  • MAXIMUM INPUTS: 70mV RMS at 1kHz (180mV RMS at 10kHz).
  • RATED OUTPUTS: .50V RMS 10Hz to 60kHz, 100K ohm load (output capability is 50V RMS output at 1/2% THD at 1kHz).
  • POWER SUPPLIES: Electronically-regulated low and high voltage supplies. Line regulation better than .01%.
  • NOISE: 0.16uV equivalent input noise, IHF weighted, shorted input (76 dB below 1mV 1kHz input).
  • TUBE COMPLEMENT: (4) 6922/E88CC dual triodes with JFET input. Solid state power supply.
  • POWER REQUIREMENTS: 100-135VAC 60Hz (200-270VAC 50/60Hz) 50 watts maximum. Line fuse 2A SLO BLO (1A SLO BLO 230V).
  • DIMENSIONS: 19" (47 cm) W x 5.22" (13.2 cm) H x 10.0" (25.4 cm) D. Rear chassis fittings extend 0.6" (1.5 cm).
  • WEIGHT: 11.3 lbs. (5.1 kg) Net; 19 lbs. (8.6 kg) Shipping.

Audio Research est un fabricant de matériel Hi-Fi américain créé dans les années 1970 par William Z. Johnson.

Audio Research PH5 - Occasion

Entrée phono Audio Research PH5 - Occasion